Auteur Topic: Isabella (Nederlandse)  (gelezen 21299 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Hansdordt

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 161
    • Bekijk profiel
Isabella (Nederlandse)
« Gepost op: 30 december 2013, 09:58:20 »
Ik kon mijn draai nog niet vinden met zo veel mooie dames. Na 4 uur rondkijken kwam er een mooi meisje voorbij gelopen. Wat vooral aan haar opviel waren haar borsten in combinatie met het lingeriesetje dat ze aan had. Daarin kwamen haar pluspunten goed naar voren, een smal strookje stof bedekte enkel haar tepels :) Een mooi lief gezichtje en lang haar met veel krullen maakte het plaatje compleet. Een collega-beer vertelde me dat ze Nederlandse is. Nederlands met Braziliaans bloed. Ik stap er op af en we hebben een leuk gesprekje. Ik vraag haar uurprijs en die blijkt 100 euro te zijn. Daar zitten enkel de standaard handelingen pzc en nmc in. De rest is extra, zelfs zoenen. Ondanks de niet geringe kosten laat ik haar een sleutel halen, ik heb al lang genoeg moeten wachten.


Ze komt al snel terug met de sleutel van een tuinhuisje. In het huisje is het aangenaam warm en heerlijk stil, alleen het geluid van drankflessen die worden verplaatst is te horen. Voordat ik er erg in heb heeft ze zich al ontdaan van haar kleren en komt ze bij mij op bed liggen. Haar borsten zijn mooi gemaakt, niet te groot en niet te klein en met mooie tepeltje er op. Haar huid is donker en alles voelt strak aan. Een kleine tattoo op haar rug en een kleine tongpiercing maken het plaatje compleet. Ik vind het een aangenaam en mooi meisje. Ze vraagt of ik een massage wil, zowaar  zonder extra kosten. Ik ga akkoord want we hebben tijd zat. Massage doet ze goed, lekker stevig dus een echte sportmassage. Blijkt ze daar geen cursus voor te hebben gehad en dan vind ik dat heel knap van haar.


Na de massage de vraag pmc of pzc? Doe maar zonder indien het niet extra kost :)  Zelfde prijs dus kies ik voor zonder. Pijpen doet ze goed. Met veel gevoel, rustig en met veel speeksel. Neuken volgt na een minuut of 10 pijpen. Ze doet het condoom erom en doet nog wat extra glijmiddel bij. Ze klimt bovenop me en begint te rijden. Langzaam en opbouwend doet ze haar ding. Onderwijl lik ik haar tepels. "Mijn tepels zijn erg gevoelig" zegt ze dus ik ga rustig en zachtjes verder waar ik mee bezig was. We gaan over naar doggy. Er dreigt echter verslapping van de penis te ontstaan. Ze gaat op haar rug liggen, wordt het missio? Nee dus, standje weet ik veel uit de kamasutra. Zij dus op haar rug, ik op mijn zij haaks op haar lichaam. Haar benen legt ze over mijn billen en ik penetreer haar minofmeer achterlangs. Best comfortabel zo en ik doe al het werk door flink te stoten. Na korte tijd kom ik met een knal klaar.


Goede leuke sessie, ik had haar wel graag willen zoenen. Maybe next time? Hhg is zeker aanwezig echter geen must. Te veel mooie vrouwen in GT en vast ook wel met een betere service zonder meteen extra te vragen. Ik heb de kamertijd niet bijgehouden maar volgens haar was het 45 minuten. Ik twijfel daar niet aan maar tis geen uur dus met haar een lager bedrag overeen gekomen.



Note Foots leesbaarheid vergroot met alinea's